مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:362023-12-07سياسي

میزگرد| جریان دانشجویی، منفعل و بی مسئله یا فعال و دغدغه مند؟


خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاریبه مناسبت 16 آذر روز دانشجو میزگردی با حضور فعالان کنونی و ادوار جریان های دانشجویی دانشگاه های چهارمحال و بختیاری در خبرگزاری فارس برگزار شد.

میدان داری دانشجویان در مسائل مهم کشور، رکود جریانات دانشجویی، لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت دانشگاه ها و جریانات دانشجویی در دولت سیزدهم، بروزرسانی جریان های دانشجویی و آرمان خواهی و عدالت جویی جریانات دانشجویی از جمله موضوعات مطرح شده در این میزگرد بود؛در ادامه شرحی از این نشست را می خوانید.

 جریانات دانشجویی باید خودشان را در میدان تعریف کنند علی شریفی نماینده ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد: دانشجو و دانشگاه، در گفتمان دینی و انقلاب اسلامی یک بحث مقدس و قابل احترام است.

حضرت امام(ره) می فرمایند، دانشگاه مبدا همه تحولات است، این جمله باور  ایشان در خصوص مجموعه دانشگاه است، زیرا ایشان شخصیتی نیستند که بخواهند فضای رسانه ای ایجاد کنند و یا اغراق کنند.

در مورد همین جمله شاید بشود ساعت ها صحبت کرد و ریشه بسیاری از اتفاقات مهم که در جامعه رخ داده است را پیدا کرد، که از کجا نشات گرفته است؛ در دهه اخیر باید بررسی کرد جریان های دانشجویی چه کارهایی را می توانستند انجام دهند اما آیا نخواستند یا نگذاشتند یا نتوانستند انجام دهند؟ اگر به جریان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد| جریان دانشجویی، منفعل و بی مسئله یا فعال و دغدغه مند؟

میزگرد| جریان دانشجویی، منفعل و بی مسئله یا فعال و دغدغه مند؟